W celu uruchomienia procesu zlecenia serwisowego należy wypełnić, a następnie wydrukować i podpisać dostępny poniżej formularz serwisowy oraz załączyć do paczki wraz z uszkodzonym urządzeniem.
Tak przygotowaną przesyłkę należy przesłać na adres serwisu (adres dostępny w zakładce Kontakt ). Urządzenie trafiające do naszego serwisu jest dokładnie testowane. Klient otrzymuje ofertę na naprawę i podejmuje decyzję o naprawie bądź rezygnacji. Zawsze informujemy klienta jeśli naprawa jest ekonomicznie nie uzasadniona. W przypadku rezygnacji z naprawy klient obciążany jest opłatą pokrywającą obsługę logistyczną oraz testy urządzenia.
Opis procesu zgłoszenia serwisowego oraz wszelkie formularze są dostępne także w postaci interaktywnych dokumentów PDF, które można pobrać z zakładki Pobierz.
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.